
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Rozwiązanie umowy składa się w celu zakończenia umowy o świadczenie usług telefonicznych (telefon na abonament) w sieci ERA.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem jest przedłożenie dokumentu w POK - w dwóch egzemplarzach. Jeden dla operatora a drugi zachować dla siebie - w przypadku gdyby były jakieś niejasności z rozwiązaniem umowy to zawsze będzie dowód na złożenie rezygnacji (z datą oraz pieczęcią POK, który przyjmował rezygnację)
Informacje techniczne:
Plik jest zapisany w formacie .doc - można od razu wydrukować oraz wypełnić wniosek ręcznie. Istnieje też możliwość edycji dokumentu oraz wydruku z pełnymi danymi firmowymi.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Punkcie Obsługi Klienta (POK), wysłać Faxem na numer Biura Obsługi Klienta lub wysłać na adres korespondencyjny. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia trwa 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
era biznes,abonament era,rozwiązanie umowy era biznes,abonament era biznes,rozwiązanie umowy abonamentu era,rozwiązanie umowy z erą,t-mobile biznes,abonament t-mobile,rozwiązanie umowy t-mobile biznes,abonament t-mobile biznes,rozwiązanie umowy abonamentu t-mobile,rozwiązanie umowy z t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament u operatora sieci Era, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguGdy masz wątpliwości co do wysokości rachunku jaki otrzymałeś od swojego operatora - możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii