
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient Biznesowy
Przeznaczenie prośby:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia kilku kolejnych faktur z rzędu.
Informacje techniczne:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki zapisana jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Po podpisaniu prośby należy ją wysłać listownie na adres korespondencyjny wskazany w piśmie, przesłać faxem lub udać się do mPunktu.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
umorzenie odsetek,prośba o umorzenie odsetek,zaległe płatności plus,wniosek o umorzenie odsetek,odsetki ustawowe,odsetki operatora,odsetki karne u operatora,operator gsm,plus,abonament plus,plus gsm
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Plus GSM , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient BiznesowyKończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - iPlus? Nie chcemy więcej korzystać z oferty sieci Plus? Wystarczy złożyć pisemne oświadczenie woli. Należy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient IndywidualnyJeżeli kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu iPlus a nie chcemy jej przedłużać to należy przedstawić operatorowi pisemne oświadczenie woli. Proszę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyGdy kończy się umowa o świadczenie usług telefonicznych a nie chcemy już więcej korzystać z oferty operatora - należy złożyć pisemne oświadczenie wolni. Proszę pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów IndywidualnychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Plus i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii