
Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Reklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają usługę DSL TP, a do tego usługa nie działa w sposób prawidłowy, a zgłoszenia składane na Infolinii Technicznej Orange nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Salonie Orange, wysłać listownie lub nadać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
reklamacja tp,tp,telekomunikacja polska,reklamacja na działanie dsl,dsl,dsl tp,działanie dsl,wolne dsl,problemy z dsl,problemy z działaniem dsl,orange,dsl orange,orange dsl,reklamacja dsl orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Reklamacja na działanie usługi Neostrada TP - Klient IndywidualnyReklamacja na działanie usługi Neostrada TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeniesienie umowy o telefon na nowego abonenta po śmierci poprzedniegoPrzeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniego przeznaczony jest dla krewnych lub spadkobierców osoby zmarłej i chcą przenieść na siebie umowę o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę SDI , a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient IndywidualnyJeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej i wybór padł na usługę DSL TP -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem NeostradyKiedy chcesz zrezygnować z telefonu stacjonarnego - PSTN a na linii dodatkowo korzystasz z usługi Neostrady - musisz złożyć Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii