
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie.
Uwagi:
Powyższe upomnienie z powodu nieuregulowanej faktury ma charakter przed sądowego upomnienia. Można je wysłać do kontrahenta w przypadku gdy nie reagował na poprzednie upomnienia dotyczące zapłaty.
Informacje techniczne:
Powyższe pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji upomnienia na potrzeby firmy (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice)- dodając dane firmowe, nr faktury, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Przed sądowe upomnienie do zapłaty należy wysłać do kontrahenta, który nie opłacił faktury za towar lub wykonaną usługę.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury,upomnienie z tytułu braku płatności,przed sądowe upomnienie do zapłaty,wzór upomnienia do zapłaty,przykładowe upomnienie do zapłaty,jak napisać upomnienie do zapłaty,formularz upomnienia do zapłaty,przed sądowy wzór upomnienia do zapłaty,wezwanie do zapłaty
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta przychodzącaKażda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca . W księdze tej należy odnotowywać każdą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |