
Uznanie reklamacji i wymiana towaru
Przeznaczenie pisma:
Twój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za poprzednią przesyłkę i zniszczony towar ubiegaj się u firmy transportowej.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do prawidłowej edycji pisma należy użyć pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który zareklamował Twój produkt.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uznanie reklamacji,uszkodzenie towaru przez kuriera,pismo uznające reklamację,uznanie reklamacji składanej przez klienta,pismo z uznaniem reklamacji,pozytywna odpowiedź na reklamację klienta
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Stan magazynowyKiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy . Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mieniaPismo - Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mienia przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które mają już podpisane umowy o ochronę, a firmy konkurencyjne zachęcają do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |