
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Plus GSM, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
S³owa kluczowe:
reklamacja Plus,pismo z reklamacj± Plus,problem z zasiêgiem Plus,zasiêg Plus,Plus gsm,reklamacja do Plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Rozwi±zanie umowy na abonament - przej¶cie na kartê - Klient IndywidualnyJe¿eli koñczy Ci siê umowa na abonament w sieci Plus GSM , jeste¶ klientem indywidualnym i nie chcesz przed³u¿aæ umowy a chcesz zachowaæ numer - masz mo¿liwo¶æ przej¶cia na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozwi±zanie Umowy o ¦wiadczenie Us³ug Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy koñczy Ci siê umowa na abonament u operatora sieci Plus, do tego nie chcesz jej przed³u¿aæ tylko przenie¶æ numer do innego operatora - nale¿y z³o¿yæ wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o roz³o¿enie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiê¿ka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezale¿nie z jakiego powodu zosta³ tak "nabity" - mo¿e doprowadziæ do tego, ¿e nie bêdziesz w stanie op³aciæ faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy - Klient IndywidualnyJe¿eli zbli¿a siê koniec okresu, na który podpisali¶my umowê i nie chcemy ju¿ korzystaæ z us³ug operatora PLUS GSM, to nale¿y z³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie woli. Proszê pamiêtaæ, ¿e okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon firmowy i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej sytuacji z³ó¿ w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy ze wzglêdu na zmianê Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów IndywidualnychW przypadku kiedy operator, który ¶wiadczy dla Ciebie us³ugi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje mo¿liwo¶æ jego wypowiedzenia ze wzglêdu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowyWniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwi±za³y umowê z firm± Plus przed terminem jej zakoñczenia i zobowi±zane... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadp³aty na konto bankoweWniosek o zwrot nadp³aty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiêbiorstw, które posiadaj± nadp³atê za us³ugi telekomunikacyjne u operatora Plus i chc±... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii