
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Prowadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań klienta.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Aby edytować pismo należy posiadać zainstalowany pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy dołączyć paczki, w której wysyłasz zakupiony produkt przez klienta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
informacje o zwrotach,informacje o zasadach zwrotu,informacja o zasadach zwrotu towaru,jak zwrócić zakupiony towar,zasady zwrotu towaru,pismo z zasadami zwrotu towaru
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Karta ewidencji komunalnych osadów ściekowychKarta ewidencji komunalnych osadów ściekowych służy do rejestrowania ilości oraz parametrów komunalnych osadów ściekowych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowychPodpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz |